FC Twente presenteert nieuwe hoofdsponsor
GGM Gastro wordt vanaf komend seizoen de nieuwe hoofdsponsor van FC Twente. De Duitse onderneming met Twentse roots was de afgelopen jaren al nauw verbonden aan de club als 'stersponsor' en tekende een overeenkomst voor twee seizoenen.
© Pro Shots

GGM Gastro is Europees marktleider in grootkeukenapparatuur en leverancier van de horeca-uitrusting in De Grolsch Veste en het trainingscentrum in Hengelo. Mede-eigenaar Marcus Inan benadrukt de gedeelde waarden tussen bedrijf en club: 'De loyaliteit en passie van het publiek, de trots van de regio, de kansen voor talent en de ambities van de club sluiten perfect aan bij onze filosofie.' FC Twente-directeur Dominique Scholten is blij met de stap: 'We hebben een goede band opgebouwd en kijken uit naar deze vernieuwde samenwerking.'
De nieuwe deal betekent het einde van het hoofdsponsorschap van Elektramat. Het Enschedese bedrijf was sinds seizoen 2023/2024 hoofd- en shirtsponsor van FC Twente, maar kiest vanaf seizoen 2025/2026 voor een andere invulling van het partnership met de club.






