De eerste dag van Spotify Camp Nou: 'Voetbal en muziek komen samen'

Reacties

Het stadion van Barcelona draagt vrijdag voor het eerst zijn nieuwe naam: Spotify Camp Nou. Op door Barcelona gedeelde foto's en video's is al te zien dat de naam ook op de gevel van het stadion is aangepast.

De eerste dag van Spotify Camp Nou: 'Voetbal en muziek komen samen'
© Pro Shots

De Catalaanse club maakte in maart bekend in zee te gaan met Spotify. De streamingdienst is de komende vier jaar de hoofdsponsor. Nog langer, tot 2028, is Spotify de naamgever van het stadion. De sponsorovereenkomst levert Barcelona naar verluidt zeventig miljoen euro per jaar op.

'We brengen twee werelden samen: voetbal en muziek', reageert voorzitter Joan Laporta. 'Ik ben ervan overtuigd dat we voor onze fans nieuwe content en unieke ervaringen kunnen creëren. Dit is een historische samenwerking. We heten Spotify van harte welkom in de Barcelona-familie.'

Het lijkt erop dat je één of meerdere social media-scripts op VI.nl hebt uitgeschakeld. Daarom worden er geen social posts of liveblogs geladen. Wijzig hier je instellingen.

Het lijkt erop dat je één of meerdere social media-scripts op VI.nl hebt uitgeschakeld. Daarom worden er geen social posts of liveblogs geladen. Wijzig hier je instellingen.

Bekijk hier al onze video's
Praat mee

Om mee te kunnen praten, moet je ingelogd zijn met je VI-account.

Reacties worden op dit moment geladen.