Boussaboun keert na de winterstop terug op het veld
FC Utrecht maakt 2008 af zonder Ali Boussaboun. De Marokkaanse aanvaller heeft een maand nodig voor zijn herstel.
© Pro Shots

Boussaboun hield een bovenbeenblessure over aan de ontmoeting met NEC. De aanvaller moest zondag na 25 minuten al afhaken in De Goffert. Bij het geven van een dieptepass schoot het in zijn rechterbovenbeen. Uit onderzoek is naar voren gekomen dat er sprake is van een spierscheurtje. FC Utrecht-clubarts Frank van Hellemondt verwacht dat Boussaboun zo'n vier weken uitgeschakeld is door de spierblessure.
Daardoor mist de spits de laatste drie wedstrijden van 2008. FC Utrecht komt dit kalenderjaar in eigen huis nog in actie tegen FC Volendam en Roda JC en wacht ook een bezoek aan AZ. 






