Blatter: 'Japan te koud, WK-clubs moet indoor'

Praat mee!

Als het aan Sepp Blatter ligt, blijft het toernooi om de wereldbeker voor clubs in december in Japan plaatsvinden. Maar dan moeten de wedstrijden voortaan wel indoor gespeeld worden.

© Pro Shots

Blatter: 'Japan te koud, WK-clubs moet indoor'

'In deze tijd van het jaar is het in Japan te koud', meent de voorzitter van de FIFA. 'De duels dienen daarom in volledig afsluitbare stadions te worden afgewerkt.'

São Paulo legde afgelopen weekend beslag op de wereldbeker. De Brazilianen versloegen in de finale Liverpool. Aan het toernooi deden de kampioenen van alle continenten mee.

Video