Been: 'Eerste tien minuten waren we geïmponeerd'

Praat mee!

Ondanks de 1-0 nederlaag was Mario Been niet ontevreden over het spel van NEC tegen Tottenham Hotspur. De coach gaf ruiterlijk toe dat zijn ploeg had verloren van een sterkere tegenstander.

© Pro Shots

Been: 'Eerste tien minuten waren we geïmponeerd'

'Ik moet zeggen dat we het goed hebben gedaan', aldus Been voor de camera van de NOS. 'Buiten de eerste tien minuten, toen we duidelijk geïmponeerd waren, stonden we goed en gaven we weinig kansen weg.'

Het enige dat de trainer had aan te merken op zijn elftal was dat NEC te weinig kansen afdwong. 'We hebben hebben het opgebouwd van drie naar vier en naar vijf spitsen, maar we hebben slechts anderhalve kans gecreëerd en dat is te weinig. We kwamen kwalitatief en fysiek gezien gewoon tekort.'

Video