Bankzittende international verlaat Anderlecht

Praat mee!

Na precies één jaar Anderlecht weet Max Von Schlebrügge genoeg. De Zweed vertrekt uit Brussel en tekent een vierjarig contract bij Brøndby IF.

© Pro Shots

Bankzittende international verlaat Anderlecht

Von Schlebrügge kwam in één jaar Anderlecht achtmaal in de competitie in actie, waarvan tweemaal dit seizoen. Voor het laatst stond de dertigjarige centrale verdediger op 15 september op het veld. Toen werd hij halverwege gewisseld om sindsdien niet meer te voetballen namens de Belgisch kampioen.

'We hebben Max al een tijdje gevolgd en tijdens de laatste transferperiodes was hij al een doel voor ons', verklaarde Brøndby's technisch directeur Anders Bjerregaard. De achtvoudig international moet de Deense ploeg omhoog helpen in de rangschikking, waarop de club een teleurstellende negende plaats bezet.