Advocaat wint: 'Dit is nog maar het begin'
De zege van België op Turkije werd door Dick Advocaat, die zijn eerste interland als coach van de Rode Duivels afwerkte, opgedragen aan zijn spelers. En de Haagse oefenmeester benadrukte dat hij nog voldoende verbetering verwacht.
© Pro Shots

'Dit is vooral mooi voor de jongens', zei Advocaat tegen Sporza. 'Mijn spelers zijn heel blij met dit resultaat. Ze hebben in het verleden veel terechte kritiek gekregen, maar vandaag zie je dat de resultaten komen als je georganiseerd speelt en je je taken respecteert. We kregen zes of zeven kansen. Dat is heel goed.'
'Soms sloegen we de vrije man over', vervolgde Advocaat zijn analyse. 'Dat moet nog beter, maar dit is nog maar het begin. Mijn energieke stijl? Ik was rustig, maar werd bijna weggestuurd.'





