Aanklager pleit Fortuna Sittard vrij van flesincident
De KNVB-aanklager heeft de strafzaak tegen Fortuna Sittard geseponeerd. De Limburgse club krijgt zodoende geen straf voor het flesincident.
© Pro Shots

Na de wedstrijd tegen Haarlem op 12 september gooide een toeschouwer een leeg sportdrankflesje naar scheidsrechter Michel Winter. De aanklager onderzocht het incident en kwam tot de conclusie dat Fortuna Sittard weinig te verwijten valt. In zijn ogen heeft de Limburgse club genoeg moeite gedaan de dader te vinden.






