Voetbal International

media

statistieken

datum

laden laden
laden laden
Toon meer resultaten

iPhone & iPad app

Op deze informatiepagina vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Mocht uw vraag er niet bij staan, neem dan contact op met onze klantenservice middels onderstaand formulier.

Veelgestelde vragen

Is alles in de VI app gratis?

Alle functionaliteiten binnen de VI app zijn gratis te gebruiken.

Hoe kan ik inloggen met mijn VI Account?

Tik op de blauwe knop rechts bovenin de header van de VI app. Het persoonlijke menu verschijnt. Tik vervolgens op ‘Log in of maak een VI account aan’, voer de gegevens van je VI Account in en tik op ‘Inloggen’.

Waar vind ik VI PRO?

Tik op het 'hamburgertje' links bovenin de header van de VI app. Het hoofdmenu verschijnt. Tik vervolgens op 'PRO'. Als abonnee kun je met je VI Account (met gekoppeld abonneenummer) gebruik maken van VI PRO. Dit doe je door in de VI app in te loggen met het VI Account. Nadat je bent ingelogd kun je alle berichten volledig lezen.

Waar kan ik mijn alerts instellen?

Tik op de blauwe knop rechts bovenin de header van de VI app. Het persoonlijke menu verschijnt. Onder 'MIJN INSTELLINGEN' kun je de Alerts instellen.

Hoe selecteer ik mijn favoriete competitie, team of speler?

Tik op de blauwe knop rechts bovenin de header van de VI app. Het persoonlijke menu verschijnt. Favorieten kunnen worden ingesteld door op 'Meer competities/teams/spelers' te tikken.

Hoe personaliseer ik het Matchcenter?

Tik op de blauwe knop rechts bovenin de header van de VI app. Het persoonlijke menu verschijnt. Favorieten kunnen worden ingesteld door op 'Meer competities/teams' te tikken. De wedstrijden van de geselecteerde favorieten worden vertoond in 'MIJN MATCHCENTER'.

Kan ik een competitie-, team- of spelerspagina openen zonder deze toe te voegen aan het menu?

Tik op het 'hamburgertje' links bovenin de header van de VI app. Het hoofdmenu verschijnt. Tik vervolgens op 'Competities'. In dit overzicht vind je al de competities. Wanneer je een team of speler wilt bekijken, kun je binnen de betreffende competitie op een team/speler tikken.

Ik ontvang geen alerts. Wat te doen?

Controleer eerst de instellingen van je device. Ga naar 'Instellingen', 'Berichtgeving' en zoek 'VI' in de lijst.

Controleer instellingen van de VI-app. Open het persoonlijke menu door in de VI app rechts bovenin op de blauwe knop te tikken. Daar staat onder ´MIJN INSTELLINGEN´: Alerts.

Als deze instellingen correct zijn en je nog steeds geen alerts ontvangt, stuur dan een melding via onderstaand formulier.

De app werkt niet. Wat te doen?

Algemene problemen zijn vaak op te lossen door de VI app opnieuw op te starten. Sluit de app, vervolgens verwijder je de app uit de multitasking en start je de VI app opnieuw op.

Als je nog steeds last hebt van het probleem, verwijder dan de app van je apparaat en installeer de VI app opnieuw.

Mocht het probleem nog steeds niet verholpen zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via onderstaand formulier. Probeer zoveel mogelijk informatie mee te sturen.

Ik heb een probleem met mijn VI Account. Wat te doen?

Als je problemen hebt met het activeren van je VI Account, kun je dit hier in orde maken.

Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je hier een nieuwe aanmaken.

Overige diensten zoals het veranderen van je e-mailadres vind je in de Mijn VI-omgeving. Deze vind je in de VI app door het persoonlijke menu te openen. Tik vervolgens op ´Mijn VI´ om wijzigingen door te voeren.

Voor overige vragen en problemen kunt je terecht op de VI Account servicepagina.

Waar vind ik mijn abonneenummer?

Je zeven-cijferige abonneenummer kun je op een aantal plekken vinden:

  • In de bevestiging die je hebt gekregen na het afsluiten van het abonnement.
  • Op de plastic verpakking waarin Voetbal International verzonden wordt.
  • Indien gebruik gemaakt wordt van een adreskaart in de plastic verpakking, dan staat het abonneenummer niet op de verpakking, maar boven de adresgegevens.


Contact-
formulier

Wordt uw vraag in bovenstaand overzicht niet beantwoord? Neem dan contact op met de VI klantenservice via onderstaand formulier.

Let op. U heeft één of meerdere velden nog niet (goed) ingevuld. Deze velden zijn rood gemarkeerd
Bijvoorbeeld: iPad 3, iPhone 5

Velden met een ster (*) zijn verplicht