Voetbal International

media

statistieken

datum

laden laden
laden laden
Toon meer resultaten

VI Digitaal

Voetbal International streeft ernaar om u zo snel en compleet mogelijk van dienst te zijn.
Op deze pagina vindt u informatie of verwijzingen naar de verschillende onderwerpen aangaande een VI Digitaal abonnement op Voetbal International.

Veelgestelde vragen

Hoe word ik lid van VI?

Interesse in een abonnement op Voetbal International? Klik hier voor de laatste aanbiedingen.

Maak je gebruik van de iOS of Android-app? Klik dan hier

Wat is VI Digitaal?

Met een VI Digitaal abonnement krijg je toegang tot VI PRO. VI PRO is de omgeving waarin de beste content van Voetbal International samenkomt. Op dinsdagavond vind je er als eerste de mooiste artikelen uit het magazine. Daarnaast kun je er dagelijks terecht voor cultverhalen, longreads, interviews, columns, video’s en exclusieve analyses die nergens anders te vinden zijn! VI PRO is te bereiken via uw PC tablet of mobiel. Bekijk hier de uitgebreide uitleg van VI PRO.

Ik woon niet in Nederland, hoe krijg ik toegang tot VI PRO?

Neem contact op met onze klantenservice: service@vi.nl of 020-5518702

Hoe achterhaal ik mijn abonneenummer?

Je zeven-cijferige abonneenummer kun je op een aantal plekken vinden:

  • In de bevestiging die je hebt gekregen na het afsluiten van het abonnement.
  • Op de plastic verpakking waarin Voetbal International verzonden wordt.
  • Indien gebruik gemaakt wordt van een adreskaart in de plastic verpakking, dan staat het abonneenummer niet op de verpakking, maar boven de adresgegevens.

Wat zijn de tarieven voor abonnees?

Per 1/1/2017 zijn de tarieven voor VI-abonnementen:

VI Magazine Nederland VI Magazine België VI Digitaal VI Magazine + Digitaal Nederland VI Magazine + Digitaal België
Per maand: € 12,50 - € 5,- € 14,50 -
Per kwartaal: € 37,50 € 50,- € 15,- € 43,50 € 56,-
Per halfjaar: € 75,- € 85,- € 30,- € 87,- € 97,-
Per jaar: € 150,- € 175,- € 60,- € 174,- € 199,-

Abonnementsgeld dient bij vooruitbetaling te worden voldaan. Voor betaling middels acceptgiro geldt een extra toeslag van € 2,00 bovenop het abonnementstarief.

Van welke betaalwijze kan ik gebruikmaken?

Abonnementsgeld dient bij vooruitbetaling te worden voldaan. Betaling geschiedt per automatische incasso. Daarnaast kun je ook betalen met credit card (alleen bij aflopende abonnementen) of iDeal.

Doorlopende abonnementen betaald via iDeal gaan vervolgens over in automatische incasso.

De betalingstermijn wordt vastgelegd zoals u bij het aangaan van het abonnement heeft aangegeven.

Prijswijzigingen voorbehouden.

Ik wil mijn abonnement omzetten naar een VI Magazine abonnement. Wat moet ik doen?

Je kunt je abonnement omzetten naar VI Magazine. Je krijgt dan ook wekelijks het magazine thuisbezorgd. Het aanpassen van je abonnement kunnen we in orde maken vanaf de volgende abonnementsperiode.

Je kunt dit regelen via onze klantenservice. Vergeet hierbij niet je abonneenummer door te geven.

VI Klantenservice
Postbus 1259
1000 BG Amsterdam

Telefoon
020-5518702

E-mail
service@vi.nl

Onze medewerkers zijn elke werkdag bereikbaar tussen 08:30 en 17:00.

Ik wil mijn abonnement omzetten naar een VI Magazine + Digitaal abonnement. Wat moet ik doen?

Je kunt je abonnement omzetten naar VI Magazine + Digitaal. Je krijgt dan ook wekelijks het magazine thuisbezorgd.
Het aanpassen van je abonnement kunnen we in orde maken vanaf de volgende abonnementsperiode.

Je kunt dit regelen via onze klantenservice. Vergeet hierbij niet je abonneenummer door te geven.

VI Klantenservice
Postbus 1259
1000 BG Amsterdam

Telefoon
020-5518702

E-mail
service@vi.nl

Onze medewerkers zijn elke werkdag bereikbaar tussen 08:30 en 17:00.

Wanneer wordt het abonnementsgeld geïncasseerd?

Betaling per automatische incasso vindt plaats in de week dat het blad voor de eerste keer bezorgd wordt. Een vervolgincasso van een doorlopend abonnement zal steeds plaatsvinden in de week dat het abonnement verlengd wordt.

Ik heb een betalingsherinnering gekregen maar ik heb al betaald. Wat moet ik doen?

In enkele gevallen kan dit helaas voorkomen. Het verwerken van een betaling duurt ongeveer 2 weken. Als je binnen die termijn betaald hebt, wordt je betaling waarschijnlijk binnenkort verwerkt en kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen.

Heb je langer geleden betaald, neem dan contact op met onze klantenservice.

VI Klantenservice
Postbus 1259
1000 BG Amsterdam

Telefoon
020-5518702

E-mail
service@vi.nl

Onze medewerkers zijn elke werkdag bereikbaar tussen 08:30 en 17:00.

Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?

Je kunt hier direct online je adres wijzigen. Je moet hiervoor ingelogd zijn met je VI Account met gekoppeld abonneenummer.

Je kunt ook een adreswijziging doorgeven via onze klantenservice.
Vermeld duidelijk het abonneenummer, het oude en het nieuwe adres en de datum waarop de verhuizing ingaat.

VI Klantenservice
Postbus 1259
1000 BG Amsterdam

Telefoon
020-5518702

E-mail
service@vi.nl

Onze medewerkers zijn elke werkdag bereikbaar tussen 08:30 en 17:00.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Jammer dat je overweegt om het abonnement op te zeggen. Je kunt de opzegging het beste telefonisch doorgeven. Dit gaat het snelste en je krijgt direct een telefonische bevestiging.

Opzeggen per e-mail of brief kan uiteraard ook.

VI Klantenservice
Postbus 1259
1000 BG Amsterdam

Telefoon
020-5518702

E-mail
service@vi.nl

Onze medewerkers zijn elke werkdag bereikbaar tussen 08:30 en 17:00.

Wat is een VI Account? En wat kan ik er mee?

Jouw VI Account is je persoonlijke toegang tot de complete voetbalwereld op VI.nl

Reageren op berichten

  • Praat mee over alle ontwikkelingen in de voetbalwereld
  • Doe mee aan interactieve rubrieken
  • Waardeer de beste reacties van andere bezoekers

Gratis alerts
  • Stel je voorkeuren in en ontvang alerts op maat
  • Keuze uit nieuws, live wedstrijdstatistieken en meer
  • Beschikbaar op alle iOS en Android toestellen

Deelname aan acties
  • Direct meedoen aan VI winacties
  • VI-abonnees krijgen toegang tot extra winacties

VI PRO
  • Toegang tot VI PRO is verbonden aan het VI Account. Dit kun je hier in orde maken.

Ik ben het wachtwoord van mijn VI Account vergeten. Wat te doen?

Je kunt hier een nieuw wachtwoord aanmaken.

Hoe pas ik mijn e-mailadres aan?

U kunt uw e-mailadres hier aanpassen.

Mijn abonneenummer is al gekoppeld aan een ander VI Account. Wat te doen?

Als je geen toegang meer hebt tot dit VI Account of niet meer weet welk e-mailadres je hiervoor hebt gebruikt, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Vermeld je abonneenummer, postcode en huisnummer.

VI Klantenservice
Postbus 1259
1000 BG Amsterdam

Telefoon
020-5518702

E-mail
service@vi.nl

Onze medewerkers zijn elke werkdag bereikbaar tussen 08:30 en 17:00.

Hoe verwijder ik mijn VI Account?

U kunt uw VI Account hier verwijderen. Let op: na verwijdering van uw account zullen alle digitale diensten van Voetbal International onherroepelijk worden afgesloten.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je hebt het recht een abonnement tot 14 dagen na aanvang zonder opgave van reden te annuleren. Je kunt hier klikken om naar een invulformulier te gaan. Dit volledig ingevulde formulier ontvangen wij graag retour voor verdere afhandeling.

Uiteraard kan je ook direct contact opnemen met onze klantenservice.

VI Klantenservice
Postbus 1259
1000 BG Amsterdam

Telefoon
020-5518702

E-mail
service@vi.nl

Onze medewerkers zijn elke werkdag bereikbaar tussen 08:30 en 17:00.


Contact-
formulier

Wordt uw vraag in bovenstaand overzicht niet beantwoord? Neem dan contact op met de VI klantenservice via onderstaand formulier.

Let op. U heeft één of meerdere velden nog niet (goed) ingevuld. Deze velden zijn rood gemarkeerd

Velden met een ster (*) zijn verplicht. Waar mogelijk zijn enkele gegevens uit uw VI Account al ingevuld.