SC Heerenveen presenteert nieuwe hoofdsponsor
SC Heerenveen heeft dinsdag GroenLeven gepresenteerd als nieuwe hoofd- en shirtsponsor. Het bedrijf levert en exploiteert zonnepanelen en heeft zich voor drie jaar aan de Eredivisie-club verbonden.
Algemeen directeur Luuc Eisenga (foto) onthulde het nieuwe partnerschap dinsdagochtend tijdens een persbijeenkomst. GroenLeven is een Fries bedrijf, gespecialiseerd in een totaaloplossing voor duurzame energie en is een autoriteit op het gebied van zonne-energie.
'Na een zorgvuldig traject hebben we in GroenLeven een Friese en innovatieve hoofdsponsor gevonden. Het is een grote verdienste van iedereen die de laatste maanden hard gewerkt heeft om een passende opvolger voor Univé te vinden', zegt Eisenga op de clubwebsite.
'We zijn trots dat wij als nuchtere, onderscheidende Friese club met nationale en internationale uitstraling een Heerenveens bedrijf aan ons hebben weten te binden. SC Heerenveen wil innovatief zijn en haar maatschappelijke verantwoording in de samenleving nemen. GroenLeven staat op dezelfde manier in de samenleving en past dan ook uitstekend bij onze visie', aldus Eisenga.
Heerenveen moest na vijftien jaar op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor, omdat Univé eind vorig jaar besloot het aflopende contract niet te verlengen. De verzekeraar, sinds 2001 de trouwe shirt- en hoofdsponsor van de Friese Eredivisie-club, gaat de komende twee jaar verder als business-partner.
Met trots kunnen wij melden dat @GroenLeven de nieuwe hoofdsponsor van sc Heerenveen is!https://t.co/5nfzZU4gvj
— sc Heerenveen (@scHeerenveen) 23 augustus 2016
Om mee te kunnen praten, moet je ingelogd zijn met je VI-account.
Login